Infraestructura i maquinari

La nostra escola compta amb una aula d’informàtica amb 17 ordinadors de sobretaula. També tenim disponibles 12 tauletes per ús a la comunitat dels mitjans i altres 6 que s’utilitzen a la comunitat dels petits.

A més, les aules de 4t, 5è i 6è tenen cadascuna un carro amb portàtils per a cada alumne/a.

Tanmateix, les 9 aules de cada grup-classe i les aules de música, anglès, ciències i informàtica compten amb un ordinador d’ús docent, projector, PDI i altaveus. Com també disposem de dos panells interactius amb estructura movible.

Pel que fa a la robòtica, tenim un joc de 6 Bee-bots, 5 Codey Rocky i 5 Tale-Bot que s’utilitzen preferentment a les comunitats dels petits i els mitjans, també 8 lots de Lego Spike Prime per utilitzar a les comunitats dels mitjans i els grans, i 15 micro:bit i micro:shield amb els seus kits de sensors/actuadors, d’ús a la comunitat dels grans.