Concert Solidari de Nadales a la Plaça Eivissa

Un any més, l’escola Heura ha protagonitzat el concert de Nadales a la plaça Eivissa.

Aquest concert es realitza per recollir aliments per al Caliu d’Horta.
El Caliu és un menjador social que serveix esmorzars al barri d’Horta de Barcelona des del 2010. Actualment compta amb més de 120 voluntaris i 90 persones usuàries durant la setmana, que els caps de setmana poden arribar a ser-ne 150.
El cartell l’ha elaborat el Cicle Inicial de l’escola i, un cop acabat de maquetar per la Comissió de Comunicació de l’AFA, s’ha repartit per tot el barri.
Hem d’agrair la col·laboració de El Cor d’Horta en l’organització de l’esdeveniment, al Centre Cívic Matis i Ramis per deixar-nos l’equip de so, a totes les famílies per l’aportació d’aliments i a totes les nenes i els nens pel seu entusiasme en la cantada de Nadales i la recollida dels aliments.