Pàgina mare de les pàgines d’inici

Portes Obertes 2024

Les dates de les sessions de portes obertes seran:

Dimarts 27 de febrer: videoconferència a les 15:15 h.TANCAT

En aquesta enquesta podreu deixar els vostres dubtes i inquietuds que es resoldran a la sessió telemàtica

Dissabte 2 de març: passejada per l’escola de 10:00 a 13:00 .TANCAT

Dins l’apartat procés de preinscripció 2024 del menú, teniu els documents que descriuen el projecte de la nostra escola.

Sant Jordi

Aquest any hem tornat a celebrar el Sant Jordi a l’escola.
Els nens i nenes d’Educació Infantil hem fet paradeta i hem explicat la llegenda de Sant Jordi amb ombres xineses.
Primària, hem fet tallers als jardins de Can Fargues: contes per un tub, conte col·lectiu, contacontes,… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

Avui, el dia mundial de l’aigua ens ofereix una oportunitat màgica per reunir-nos tots els infants i mestres i simbolitzar la culminació del nostre projecte  singular d’aquest curs: “L’aigua, font de vida”.

El grup de 3r ha fet un speech per iniciar la trobada:
Som els… Llegeix més»

Carnaval 2024

La pluja tan esperada durant tots aquests mesos ha decidit tenir presència en un dia tan especial per a l’escola, com és el dia de Carnaval. La rua ha estat anul·lada i estem expectants per veure com evoluciona al llarg del dia i poder celebrar… Llegeix més»

L’escola es vesteix de Nadal

Un cop més, l’escola es prepara i guarneix per donar la benvinguda a l’hivern i a les festes nadalenques.
Aquest any ens hem inspirat en “Els Pastorets”, una representació teatral típica de les festes de Nadal a molts indrets de Catalunya.
Aquest també serà el fil conductor… Llegeix més»

Concert Solidari de Nadales a la Plaça Eivissa

Un any més, l’escola Heura ha protagonitzat el concert de Nadales a la plaça Eivissa.

Aquest concert es realitza per recollir aliments per al Caliu d’Horta.
El Caliu és un menjador social que serveix esmorzars al barri d’Horta de Barcelona des del 2010. Actualment compta amb més de 120 voluntaris i 90 persones usuàries durant la setmana, que els caps de setmana poden arribar a ser-ne 150.
El cartell l’ha elaborat el Cicle Inicial de l’escola i, un cop acabat de maquetar per la Comissió de Comunicació de l’AFA, s’ha repartit per tot el barri.
Hem d’agrair la col·laboració de El Cor d’Horta en l’organització de l’esdeveniment, al Centre Cívic Matis i Ramis per deixar-nos l’equip de so, a totes les famílies per l’aportació d’aliments i a totes les nenes i els nens pel seu entusiasme en la cantada de Nadales i la recollida dels aliments.

Parlen els nens i nenes: el benestar de la infància a Barcelona

Des del curs passat, les nenes i nens de cinquè participen en el programa “Parlen els nens i nenes: el benestar de la infància a Barcelona”.

“L’agenda dels Infants” és un recull de propostes per sentir-se millor que han fet més de 4.000 nois i noies de la ciutat de Barcelona, amb peticions com la de tenir més temps lliure, cuidar el nostre planeta o acabar amb el bulling.

Els i les alumnes de 5è de l’escola Heura les han treballat a l’aula i ara ho expliquen a les nenes i nens de 4t.

Aquest és un programa promogut per l’Ajuntament de Barcelona i desenvolupat per l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona (IIAB), on es busca la participació infantil sobre “com estan” els infants a la ciutat des del seu punt de vista i amb el seu protagonisme. L’objectiu fonamental del programa Parlen els nens i nenes és generar coneixement sobre el benestar de la infància vinculat a l’agenda pública per contribuir a millorar polítiques locals i enriquir debats socials.

Aquesta notícia ha estat publicada a l’InfoK. Cliqueu a la foto o a l’InfoK per veure la el reportatge.

Jornada de dibuix al natural

Aquest dimecres 8 de novembre, tota l’escola hem celebrat  les Jornades de dibuix al natural als jardins de Can Fargues.
Hem hagut de parar atenció a l’entorn per seleccionar el detall que volíem dibuixar i hem experimentat amb diferents tècniques de dibuix.