DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

Avui, el dia mundial de l’aigua ens ofereix una oportunitat màgica per reunir-nos tots els infants i mestres i simbolitzar la culminació del nostre projecte  singular d’aquest curs: “L’aigua, font de vida”.

El grup de 3r ha fet un speech per iniciar la trobada:

Som els alumnes i les alumnes de la classe de pagesos i pageses de tercer i ens trobem totes aquí per celebrar el dia mundial de l’aigua. Avui és un dia molt important perquè l’aigua és vital i un dret humà per tothom. Avui, i tots els dies, ens hem d’unir per fer servir l’aigua per a la pau.

Aprofitar per recordar-vos que hem de cuidar el planeta perquè el canvi climàtic ens està afectant a tots.

Aquest segon trimestre tots els cursos hem treballat l’aigua. Com a cloenda d’aquest treball, la setmana del 12 d’abril farem un intercanvi d’experiències entreinfantil i primària. El dissabte 13 d’abril les Jornades Culturals amb les famílies.

Recordeu: CADA GOTA COMPTA. VISCA L’AIGUA!