Festa Major de la Font d’en Fargues

Amb l’arribada de la calor, esclaten les Festes Majors als diferents barris de Barcelona.
Del 8 al 18 de juny, el barri de la Font d’en Fargues va celebrar la seva Festa Major, amb un programa ple d’activitats lúdiques amb música, esport, teatre i diferents actes per engrescar a petits i grans.
El dissabte 10 de juny va tenir lloc la seva primera cercavila, on van desfilar les gegantes i tabalers d’escoles properes com ara Pit Roig, Arc Iris, Àngels Garriga… i, evidentment, l’HEURA.
L’escola Heura va participar de la passejada amb la Geganta i acompanyants des de l’EMM Can Fargues fins al carrer Verema, on va tenir lloc la cloenda de la cercavila, amb música de Lali BeGood.

Des de la comissió de Festes i dels cursos que es dediquen a dinamitzar aquest tipus d’acte, volem agrair als organitzadors el fet de facilitar aquests espais veïnals, i a les famílies els volem agrair el seu grau d’implicació i participació.
Ja estem escalfant motors per la propera Festa Major d’Horta, del 8 al 17 de setembre.

Bon estiu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *