Dibuixa el nou logo de l’AFA per Sant Jordi

El 23 d’abril, dia de Sant Jordi, des de l’AFA, en col·laboració amb l’Escola, hem participat en les activitats organitzades als Jardins de Can Fargues:
hem dinamitzat el taller “Dibuixa el nou logo de l’AFA”, que ens ha de servir per escollir el nou logo de la nostra associació.

Les bases demanaven que al logo hi sortís la fulla d’Heura i, com a mínim, el color verd de l’AFA. A més, es valorava que hi apareguessin les sigles “AFA HEURA” i que plasmés les idees de pau, feminisme o llibertat (3 valors més votats a l’anterior Junta Oberta).

Pel taller ha passat l’alumnat dels grups de 1r a 6è. Els nens i nenes van crear diferents dibuixos seguint els criteris que vam decidir a la passada Junta Oberta.

Pròximament, un jurat format per dues famílies de l’escola, una alumna, i dues persones de la Junta de l’AFA escolliran quina o quines són les obres que millor poden representar la nostra AFA.