Llegim! Mètode Glifing

Aquest any hem incorporat una nova activitat d’entrenament lector amb els alumnes de P4 fins a 3r de primària per potenciar la fluïdesa lectora.

L’activitat és una plataforma digital i es du a terme una vegada a la setmana. Cada alumne té el seu usuari.

COM ENS ORGANITZEM A L’ESCOLA?

INFANTIL: Tot el grup-classe treballa continguts de consciència fonològica, sil·làbica, memòria… mitjançant la pissarra digital.

1r, 2n i 3r: A primària els alumnes tenen un recolzament dels més grans de l’escola. Els de 5è i 6è fan d’entrenadors i tenen un alumne assignat per treballar a l’ordinador diferents paquets d’activitats segons el nivell en que es trobi cadascú. Algunes de les activitats que treballem, entre altres, són: lectura de síl·labes, no-paraules, frases i petits textos.

I A CASA?

Els alumnes també dediquen algunes sessions de treball a casa. Els adults poden fer d’entrenadors per acompanyar i guiar l’aprenentatge del Glifing.

ALUMNES, MESTRES I FAMÍLIES HI ESTEM MOLT ENGRESCATS!