PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Petits i grans de la classe dels Germans Grimm hem gaudit, al llarg de tot el curs, de l’activitat de ser els i les protagonistes de la setmana. Aquesta proposta permet fer un treball socioemocional on cada infant ens pot explicar anècdotes, ensenyar imatges, portar contes, objectes personals que li agradin o les seves joguines preferides.
A l’aula tenim un raconet molt especial on, cada protagonista, va desant les pertinences que ha portat a mesura que les va compartint amb la resta del grup tot creant un espai molt especial i bonic.

Els principals objectius d’aquesta activitat són:

• Conèixer una mica més les companyes i els companys
  • Fomentar l’autoestima i la cohesió de grup
  • Compartir vivències personals tot afavorint el llenguatge verbal
  • Obrir les portes de l’escola a les famílies

Habitualment, els divendres a la tarda convidem la família de l’infant protagonista a fer una activitat en família. Al llarg de tot el curs hem gaudit moltíssim amb la visita i amb la diversitat de propostes. Explicar un conte, fer un treball manual, mirar fotografies, fer un ball o màgia han estat algunes de les activitats compartides entre escola i família.

Gràcies a les imatges que anem fent, cada infant pren a casa un recull de fotografies.

Desitgem que sigui un bon record d’aquests moments compartits.

Famílies, ha estat molt enriquidor i divertit. Moltes gràcies per fer-ho possible!!

“L’educació és un procés natural que es desenvolupa espontàniament en l’ésser humà. No s’adquireix únicament escoltant paraules sinó amb experiències en les quals el nen actua sobre el seu entorn”.

Maria Montessori, pedagoga, científica, metgessa, psiquiatra i filòsofa (1870-1952)