LOCOFESTIVAL ACNUR

L’escola Els Ganxets sempre s’ha caracteritzat per ser una comunitat educativa compromesa amb el món, des de fa anys hem anat col·laborant amb l’ajuda de l’AFA per portar l’experiència de diferents ONG’s, per tal que el nostre alumnat sigui crític, compromès i amb consciència global, actuant en el present per construir el futur.

El propòsit principal d’ACNUR és salvaguardar els drets i el benestar de les persones que s’han vist obligades a fugir. Treballen per assegurar que totes les persones tinguin el dret a sol·licitar asil i trobar un refugi segur a un altre país.

“El dia que va arribar la guerra”, és un àlbum il·lustrat que ens ha permès posar-nos a la pell d’una nena que ha hagut de deixar casa seva a causa de la guerra i hem pogut veure com n’és d’important acollir les persones refugiades, un fet que malauradament està a l’ordre del dia.

Hem pretès fer un espectacle, basant-nos en el conte, on es combina l’expressió corporal, la música i la recreació de la història.

Durant tota la setmana hem venut marxandatge que ens ha ajudat a recaptar diners, un total de 396,50 €.

Orgulloses de tota la comunitat educativa.

L’EDUCACIÓ NO CANVIA EL MÓN, CANVIA LES PERSONES QUE CANVIARAN EL MÓN.

Aquí teniu el vídeo de la performance.