ACTIVITATS EXTRAESCOLAS CURS 2021-2022

Últims dies per fer les inscripcions a les activitats extraescolars!!
Totes les inscripcions a les activitats extraescolars s’han de fer ONLINE a través de l’enllaç de la pàgina web de l’AMPA, amb data límit d’inscripció el pròxim divendres 24 de setembre de 2021.
Les extraescolars aquest curs es tornen a oferir per cicles, ja que la normativa del PROCICAT en aquests moments ens ho permet.
Us deixem les circulars de les activitats extraescolars. Us recordem que l’activitat de patinatge en EDUCACIÓ INFANTIL es durà a terme només els dimecres. El patinatge a primària el dimarts és patinatge artístic i dijous patinatge en línia.
• Educació Infantil (P3-P4-P5)
• Cicle inicial (1r-2n)
• Cicle Mitjà (3r- 4t)
• Cicle superior (5è – 6è)
A tenir en compte a l’hora de fer les inscripcions:
– Proveu amb diversos navegadors per accedir a l’enllaç d’inscripció si us dóna error.
– La inscripció és per alumne. Si teniu 2 o més fills, heu de fer una inscripció per cadascun d’ells.
– Un cop realitzada la inscripció, rebreu un correu de confirmació a l’adreça indicada en el formulari. Reviseu el correu brossa, ja que a vegades va a parar allí.
– Els alumnes que s’inscriguin per primera vegada a una activitat extraescolar, han de fer arribar còpia de la targeta sanitària al correu de l’AMPA.
– Llegiu bé el REGLAMENT INTERN de les activitats extraescolars que trobareu a la pàgina web de l’AMPA.
Per a qualsevol dubte o consulta, ens podeu enviar correu a ampaescolaelsganxets@gmail.com i us respondran el més aviat possible.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *