Visites pedagògiques a l’Escola El Bosc

Aquesta tarda ens han vingut a veure unes mestres del claustre de l’Escola El Temple de Tortosa.L’escola el Temple és un centre en evolució que està en constant formació i alhora estan visitant diferents centres públics de Catalunya que aposten per una àmplia mirada de la comunitat educativa i s’arrisquen per utilitzar metodologies actives i significatives on es respecta el ritme de l’infant i on s’inclouen les famílies en el projecte.
A l’ Escola El Bosc Mont-ral les visites pedagògiques ens fan créixer, aprendre i ens fan evolucionar com a centre, gràcies per la visita companyes, un plaer mostrar-vos la nostra escoleta. Ens retrobem en breu.