Aparell digestiu!!!

Eiii Gripaus i Centpeus avui hem pensat de fer una activitat de medi. Recordeu que a la classe vam mirar un vídeo que ens explicava molt bé com funcionava l’aparell digestiu? Sinó ho recordeu us deixem aquí l’enllaç del vídeo perquè hi pugueu entrar i refrescar una mica la memòria.

vídeo aparell digestiu: aparell digestiu

Una vegada heu mirat el video segur que heu recordat moltes de les coses que vam anar treballant i parlant a l’escola.

A continuació, us proposem que una vegada hagueu mirat el video contesteu les següents preguntes.

• En què ha de transformar el cos els aliments que mengem?
  • Com li diem a aquest procés?
  • Quines parts del nostre cos fan possible el procés de digestió?
  • Quant mesura l’intestí prim?
  • Quins nutrients es queden a l’intestí gros?

Recordeu que una vegada contestades les preguntes, ens les podeu fer arribar mitjançant el nostre email, ja sigui fent una foto a la feina que heu fet o directament adjuntant un document si heu contestat les preguntes mitjançant l’ordinador.

Us recordem els emails de cada classe:
escolaauroelsgripaus@gmail.com

escolaaurocentpeus@gmail.com

Molt bona feina guapes i guapos!!!