Sortida a Collserola

La comunitat de grans hem fet la sortida del segon trimestre al Parc Natural de Collserola! Fent aquesta excursió hem tingut l’oportunitat d’estar en contacte amb la natura i poder gaudir del paisatge, les olors i la companyia dels infants de la mateixa comunitat.

Hem fet una bona caminada observant l’entorn que ens envoltava i també una gimcana relacionada amb el mateix parc de Collserola. També hem tingut temps lliure per poder gaudir amb els amics i amigues.

Ha estat una sortida molt enriquidora i divertida!

Sortida al CRAM

La comunitat de mitjans vam sortir de l’escola per anar al Prat de Llobregat. Primer vam esmorzar al Parc Nou, després vam visitar el CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins) i finalment anàrem a la platja. Vam aprendre moltes coses sobre tortugues i taurons. Ens ho vam passar molt bé!

EXPERIMENTEM AMB FARINA DE BLAT I ESCUMA D’AFEITAR I FEM NEU…

Fa uns dies, les erugues vam trobar a la rotllana, una safata. Dins de la safata hi havia un paquet de farina de blat de moro i un pot d’escuma d’afaitar. Vam descobrir que el paquet de la farina pesava una mica i que era freda, en canvi, el pot d’escuma no pesava i també era freda.
Entre tots i totes vam decidir que posarien primer l’escuma a la safata i la remenarem. Després de mica en mica hem anat afegint la farina i vam remenar.
La sorpresa va ser que sense voler, vam fer neu.
Després del pati, vam seure a taula i vam experimentar, tocar i cadascú va fer el seu ninot de neu.
Ha sigut una experiència molt divertida i molt engrescadora!!!!!

FESTA MAJOR DE CAN PALET

Aquest cap de setmana comença la Festa Major de Can Palet!!

Entre moltes activitats tenim:

DISSABTE 9:

10:30 a 13h Taller de Circ amb TUB D’ASSAIG al gimnàs de l’escola AURÓ.

17:30h XLII Cursa Popular de Festa Major.

DISSABTE 16:

10:30 a 11:30h Portes Obertes a l’AURÓ. Taller de música en família.

Activitat per a infants de 2 a 5 anys. Organitzat pel CEM.

DIMARTS 19:

15:30 a 16h Concert-Endevinalles Cantades- Infants Escola al Centre Cívic Alcalde Morera.

Els Barrufets

Les nenes i nens de tercer hem estat  treballant el còmic i ens hem centrat a llegir i conèixer el món dels Barrufets.  A català hem escrit el nostre propi còmic i hem fet rimes amb els Barrufets que hem dibuixat i, des de l’àrea d’anglès han treballat la descripció. A l’hora de plàstica hem aprofitat per dibuixar alguns dels Barrufets i també n’hem fet amb plastilina. Algunes de les rimes són d’allò més divertides:

El Barrufet gandul, volia anar a Istanbul sense moure el cul!