I5 VISITA ELS GEGANTS D’ACOLETGE

El dimarts passat els alumnes d’I5 van fer una visita a l’Ajuntament on els hi esperaven els gegants d’Alcoletge juntament amb el Cisco, president de la Colla de gegants d’Alcoletge.

Allà vam poder veure’ls d’aprop i van poder conèixer el seu nom i van poder fer preguntes sobre aquests com: de quin material estan fets, quant pesen, quina alçada fan…? A més a més els va deixar entrar dins del gegantonet infantil del Bob Esponja, que divertit!!

El Cisco ens ha resolt tots els dubtes que teníem sobre els gegants i ara els hem conegut una mica més. Ara que aviat arribarà la festa Major d’Alcoletge podrem saber tots i totes el seu nom.

Ens va agradar molt fer aquesta sortida i el Cisco ens va regalar una samarreta per l’escola de la Colla Gegantera d’Alcoletge, que bé!! Moltes gràcies Cisco!

Si voleu veure les imatges d’aquesta sortida cliqueu a la fotografia.