Propostes per a Setmana Santa

Per a passar unes vacances entretingudes us proposem diferents activitats per a fer en família.

PER A INFANTIL:

Anem a la cuina
  • Fem una mona de Pascua: la base de la mona pot ser de pa de pessic, galetes, melindros…

Ingredients:

1. pa de pessic.
  2. Crema de xocolata i avellana.
  3. 1 gallina de xocolata o similar.
  4. Lacasitos
  5. Fideus de colors.
  6. Plomes

El dia de Pascua feu una foto de la vostra mona i envieu-la a agoraacasa@escola-agora.net i les penjarem a la web i així ens podrem veure i compartir aquest moment.

Anem a la biblioteca
  • Conte: “La Mona de Pascua”, explicat per mestres de l’escola La Salle.

Fem música
Fem TAC

Per a 1r, 2n i 3r:

Decorem l’escola En primer lloc us proposem fer una manualitat relacionada amb la primavera o amb algun altre tema que penseu que ens pugui ajudar a decorar l’escola a la tornada.
Llegim la revista Tatano La segona proposta és passar una estona divertida llegint el nº2 de la revista el Tatano (edició especial em quedo a casa)

Karaoke familiar  I la tercera proposta és no deixar de cantar i ballar en família les cançons que més us agraden

Per a 4t, 5è i 6è

Fem manualitats Decoreu casa vostra ara que ha arribat la primavera. Aprofiteu qualsevol material que tingueu per a les vostres creacions artístiques.
Practiqueu l’anglès (o traduïu la pàgina si preferiu) Amb l’esperança de donar un “toc de màgia” als dies de confinament, l’autora de la saga de Harry Potter ha elaborat una web en anglès amb activitats, articles, concursos, trencaclosques i vídeos:

harrypotterathome.com

Més idees per jugar en família i treballar el cervell

El joc de l’EF a casa

Desitgem que sobretot estigueu bé. Cuideu-vos molt i que passeu les millors vacances possibles. Una forta abraçada!