La Comunitat educativa de l’Àgora us recepta…

La Comunitat educativa de l’escola ha elaborat aquest vídeo per a transmetre-us ànims, força i esperança en aquests difícils dies de confinament. Esperem que us agradi.

Aprofitem per a recomanar-vos que us subscriviu al Canal de Telegram de l’escola; també ho podeu fer per correu electrònic. (Teniu els enllaços per a fer-ho al menú de l’esquerra). D’aquesta manera podreu estar al dia del que anirem penjant a la web.

1. Ana Padilla

Que chulo el vídeo! Gracias a todos y todas por hacernos este regalo!!! Besos muy grandes para todos de parte de Biel, Pau, Javi y mios!