Propostes de la setmana (22-29 de maig)

Hola famílies i nens i nenes de la classe del Rock!!  Sisena setmana!!!!

Estem molt contentes de l’evolució d’aquestes setmanes i del gran esforç i dedicació que esteu fent tots i totes.

Aquí teniu les propostes d’aquesta setmana!

Català: CATALÀ 22-29M –  CATALÀ 22-29M

Castellano: castellà 22-29 maig –  castellà 22-29 maig

English: english 6a setmanaenglish 6a setmana 2

english 6a setmana 3english 6a setmana lletra cançóenglish 6a setmana autocorrecció

Matemàtiques: mates 22-29 maig –  mates 22-29 maig

Medi: Medi 22-29 maig –  Medi 22-29 maig

Pycto: PICTO 6 SETMANA –  PICTO 6 SETMANA

Tutoria/Valors: TUTORIA ACTIVITAT CLASSE –  TUTORIA ACTIVITAT CLASSE

Música: 1r-música-6ª-setmana

Educació Física: Salta, salta, salta…salta, salta sin parar!!!!

Recordar-vos que les activitats d’educació física i música no cal entregar-les. Pel que fa a l’anglès, no cal enviar foto, podeu anar fent un recull (tipus dossier).

La resta de matèries quan tingueu acabada la tasca, feu una foto i ens ho envieu. Moltes gràcies!

També us volem recordar que mireu a la web la carpeta d’escola on cada setmana trobareu diferents propostes generals d’escola per fer amb els nens i nenes si us ve de gust.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intsig.camscanner (si us descarregueu aquesta aplicació serveix per escanejar documents amb el mòbil i enviar-los)

Les fotos dels documents ens els podeu enviar a:

Abraçades i petons!!

Sandra i Mireia