PROTAGONISTA I3

El dijous passat la Fatima, la mare de l’Eyad d’I3 ens va venir a veure a l’aula i portava una bossa molt gran amb coses a dins. Quan li vam preguntar què hi havia a dins, ens va obrir la bossa i va començar a treure vestits i complements del vestuari marroquí.  Vam estar molt entretinguts observant cada peça, escoltant el seu nom i tocant el material de què estava fet: seda, fil, tela, vellut… Quin vestuari més divers i elegant!

Llavors ens va explicar com es fan aquestes túniques i brodats tan bonics, com que ella va al taller de costura de l’escola, ens va ensenyar els estris que fan servir per cosir, ens va prendre les mides i ens va deixar emprovar-nos la roba. Vam fer una passarel·la!

Ens ha encantat la seva visita i la seva proposta. Moltes gràcies!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *