Menjador escolar

Cuina ecològica

Tot adaptant-nos a les sensibilitats actuals de la societat, hem volgut fer un gran pas endavant amb la introducció d’una cuina més ecològica en el nostre servei de menjador escolar.

Així, hem estat pioners a les nostres contrades en aquesta tasca amb la corresponent inspecció i valoració positiva de sanitat.

La nostra escola gaudeix de productes amb certificació ecològica que, units a la resta de productes, conformen una cuina escolar sana.

A tall d’exemple us voldríem comentar que aliments provinents de cultius biològics (cremes de pastanaga i de carbassa), fruites i iogurts ecològics, verdures, llegums (cigrons i mongeta blanca) i peix i carn amb segell de qualitat, a partir d’ara han deixat de ser per als vostres fills/es aliments estranys a l’escola.

Recordem que el servei diari pels alumnes és de 12:30 a 15:00.

PERSONAL DE MENJADOR

Cuineres: Conxita Camós i Mónica Hernández.

MENÚ MARÇ