Preguntes freqüents

Aquí teniu preguntes i respostes que us poden ajudar a conèixer més l’escola Àgora.

Com us podeu posar en contacte amb l’escola?

A través del telèfon 972 239 942 o mòbil 640 398 006.

Correu electrònic: b7001838@xtec.cat

Web: http://agora.xtec.cat/escola-agora-girona

Instagram: escola_agora

Atenció equip directiu

De dilluns a dijous de 9h a 12.30

Atenció famílies

De dilluns a divendres de 9h a 9.30 a la porta (TIS)

Atenció gestió econòmica

Dimarts i dijous de 9h a 12:30

Atenció gestions de menjador

De dilluns a divendres de 9h a 10h a la biblioteca de l’escola

Quin horari es fa?

El matí de 9h a 12:30 i a la tarda de 15h a 16:30.

Què vol dir ser escola magnet?

Amb aliança amb el Museu del Cinema i col·laboració de la Fundació Bofill, desenvolupem un projecte innovador i de qualitat basat en el treball audiovisual, per la millora de l’èxit educatiu.

Com és el dia a dia en una classe d’educació infantil?

Les famílies porten els seus fills/es a l’aula deixant-los amb la tutora. Seguim la metodologia de treball per espais (escriptor, pensador, artista i jocs) on es fan activitats de manipulació, experimentació, descoberta. S’aprofiten totes les activitats per fer un bon treball de llenguatge verbal, matemàtic, musical, jocs, descoberta d’un mateix i de l’entorn.

Hi ha entrada esglaonada a P3?

Sí, hi ha un període màxim de 5 dies d’adaptació en grup reduït, alternant matí i tarda.

Com i quan esmorzen els alumnes d’educació infantil?

Els alumnes d’educació infantil esmorzen a l’aula abans de sortir al pati.

Poden portar bolquers?

Es demana que a P3 vinguin sense bolquers. Se’ls acompanya vàries vegades al lavabo, perquè vagin assolint bé aquest hàbit.

Hi ha servei d’acollida matinal?

Sí, cada dia de 7:45h a 9h.

Hi ha servei de menjador?

Sí, l’escola té menjador i cuina pròpia.

Poden fer migdiada els alumnes de P3?

Des del servei de menjador se’ls pot oferir una hamaca per si tenen son. Servei possible segons demanda.

Hi ha contacte entre mestres i monitors de menjador?

Sí, hi ha un contacte diari. Periòdicament es reuneix la comissió de menjador, on hi ha famílies, responsable del menjador i mestres.

Es fan activitats fora de centre?

Sí es fan activitats fora de centre. Assisitim al teatre municipal i Auditori. Fem tallers al Museu del Cinema i diferents sortides pedagògiques al llarg del curs (tallers, festival de circ, curtmetratges,…). Al mes de maig fem la sortida fi de curs.

Les famílies poden participar en activitats al centre?

Sí, convidem a les famílies a participar a diferents activitats al llarg del curs: familiars a l’aula, el protagonista de la setmana, els oficis, explicar contes,… També organització de les diferents festes al llarg del curs i col·laboracions especials al pati, xerrades, tallers,… Considerem fonamental aquesta relació família-escola.

Què són les tardes de tallers?

Durant dues tardes a la setmana, es fan grups amb alumnes barrejats de les classes del cicle i participen en una roda de 4 propostes pràctiques de diferents àmbits (ciències, audiovisuals, tecnologia, coneixement del medi, expressió corporal, llengua…)

Com es treballen les noves tecnologies a l’escola?

A l’escola disposem de tauletes, portàtils, pissarres digitals… Intentem potenciar la competència digital des de totes les àrees i des dels tallers de tarda.