BÀSQUET GIRONA

L’alumnat de 6è de l’escola Àgora hem participat al programa escolar de parla anglesa “Mindset Program” que realitza el Bàsquet Girona. Hem fet una entrevista en anglès a en Sergi Martínez i en Mindaugas Susinskas per conèixer-los millor i hem gaudit d’un petit entrenament amb ells a la nostra pista de bàsquet posant en pràctica el que hem treballat a Educació Física. En acabar l’activitat ens han firmat dues pilotes de bàsquet i a més a més hem pogut col·laborar amb l’iniciativa de reciclatge de plàstics amb l’entitat “Plàstic Preciós Barcelona”.

Ha sigut una experiència molt motivadora que no oblidarem.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *