CLEAN AIR SCHOOLS

Aquest any, els alumnes de cicle superior formem part d’un projecte europeu anomenat “Clean Air Schools” que tracta sobre la qualitat de l’aire al voltant de la nostra escola. Altres escoles de Girona també s’hi han sumat i la primera part ha consistit en instal·lar uns tubs que mesuraran si l’aire és net o està contaminat. Aquests tubs els hem instal·lat pel pati de l’escola o carrers com el de Barcelona o la rambleta de davant l’escola i la plaça Assumpció. D’aquí unes setmanes anirem a recollir aquests tubs i els organitzadors del projecte ens ajudaran a analitzar aquest aire als seus laboratoris. És un projecte molt interessant on aprendrem la importància de respirar un aire net a la nostra ciutat i els problemes que poden haver pel planeta i la nostra salut si l’aire està molt contaminat. Esperem, també, aprendre d’on ve tota la contaminació de l’aire i si podem prendre alguna mesura per canviar-ho. Us anirem informant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *