Musical SPACE PIRATES!

Els pirates de 4tB

Els àliens de 4tA

Ja s’han dut a terme les quatre representacions del Musical d’aquest curs, amb tota normalitat i amb un èxit absolut!

La Defensa Agrària i el Grup de Teatre la Moixera han tornat a col·laborar amb l’equip Musicals La Selva per poder oferir l’espectacle que la vila es mereix.

La il·lusió i el bon treball de l’alumnat de 4t de les escoles selvatanes, juntament amb els actors i actrius i cantants de l’Escola de Música Municipal han fet passar unes molt bones estones, malgrat la calor, a tot el públic assistent.

Gràcies a tothom per fer-ho possible!