LA TROBADA DE SANTA CECÍLIA

Enguany hem pogut recuperar la tradicional trobada de les escoles del poble amb l’Escola de Música Municipal per celebrar el dia dels músics i les músiques.

Si cliqueu la imatge podreu veure fotos de record del dia.

Hem pogut fer música junts, en un espai molt ampli que ens ha permès mantenir les distàncies oportunes tant per tocar, per cantar com per esmorzar.

El fil conductor ha sigut L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE i hem interpretat les següents cançons:

Comunitat de petits: Els àpats – Versió de Toni Giménez

Comunitat de mitjans: Cançó de menjar bé – Lletra de Josep M. Espinàs i música de Francesc Borrull

Amb aquesta cançó hem fet un petit homenatge al gran Francesc Borrull, que va morir aquest estiu passat.

Comunitat de grans: Cançó de les bananes – Christian Bruhn  i adapt. Josep Vigo

Aquesta cançó l’hem dedicada a tots els nens i nenes de l’illa de La Palma, que s’han quedat sense escola. Des de la Selva els enviem el nostre suport.

Al final de la tercera cançó hem tingut una grata sorpresa que ens han ensenyat una cançó molt facileta, que anomena tres fruites: el mango, la pinya i la maduixa. Ha sigut el cant comú.

Com sempre hem pogut gaudir d’un esmorzar per gentilesa de les AFAs de les dues escoles i de l’Ajuntament.

També donem les gràcies al Club de Futbol de la Selva per deixar-nos cantar al camp.