Ens visita el Pere

Aquest any a Medi Social, estem treballant el nostre poble, La Selva del Camp. Un dels aspectes que toquem és l’economia del poble, i per poder fer aquest aprenentage una mica més vivencial, ens ha visitat el Pere Artigas, que és ramader i també empresari.

A classe vam parlar tant de la ramaderia com de l’artesania, remarcant que actualment al poble quasi són innexistents aquestes dues activitats. Per aquest motiu vam trobar encertat poder convidar al Pere, ja que desenvolupa dues activitats molt riques pel nostre entorn i no massa comunes.

El Pere ens va explicar com és el seu dia a dia, tant les feines de ramadaria com de la seva empresa, la qual produeix formatge artesà.

Va ser una xerrada molt interessant que va generar moltes preguntes i ganes de saber més entre l’alumnat.

Li agraïm molt que pogués venir i ajudar al nostre alumnat a construir el seu coneixement d’una manera molt més significativa.