Dia Mundial de Conscienciació de l’aturada cardiorespiratòria

Des de l‘any 2018, a nivell mundial i sota el lema “ tots els ciutadans del món poden salvar una vida”, es va escollir el dia 16 d’octubre com el dia internacional per crear consciència sobre la reanimació cardiopulmonar per salvar vides.

Al llarg de l’any, i com anem fent i recordant, es realitzaran diferents accions, pràctiques, pòsters i dibuixos elaborats per tots els alumnes de l’escola per tal de conscienciar-nos sobre la necessitat d’actuar davant qualsevol emergència que ens puguem trobar en qualsevol lloc, al carrer, a casa o al nostre entorn.

Ho hem celebrat. Mireu com batega el cor de la nostra escola!