Xarxa Territorial de transformació educativa

L’escola, des de fa tres anys forma part de la Xarxa Territorial de Transformació Educativa. Aquest curs escolar les coordinadores són la Montse Mas i la Violeta Cristià.

Cada sessió de formació es dedica a una temàtica. En aquesta última es va dedicar a l’entorn escolar. Vam analitzar tot el potencial que tenim i que pot aportar aprenentatge a l’alumnat tot fent un mesograma.

Seguidament vam visitar l’escola Prat de la Riba de Reus i vam poder escoltar al seu director que ens va explicar l’evolució del centre.

A l’escola Abel Ferrater tenim molta sort de poder gaudir de les entitats del poble que sempre estan disposades a col·laborar. La xarxa d’associacions de la Selva del Camp és molt gran i això aporta un dinamisme de l’orfeta d’experiències molt interessant pel nostre alumnat.