Writing letters to Europe

Hello families!

Aquest any a 3r hem començat a practicar l’expressió escrita en anglès, i quina millor manera de fer-ho, que escrivint-nos cartes amb altres nens i nenes que també estan aprenent anglès!

Els alumnes de 3rA s’escriuen amb una escola d’Eslovènia i els alumnes de 3rB amb una de Finlàndia.

Si cliqueu a les imatges, podreu veure algunes fotos.

Els nens i nenes d’Eslovènia ja ens han escrit. Ha estat una experiència molt xula! Ens ha encantat llegir les seves cartes. Nosaltres també els hem escrit i hem aprofitat per felicitar-los unes bones festes.

Els alumnes de 3rB també han escrit a l’escola de Finlàndia. Esperem que quan tornem de vacances ens contenstin. Segur que ens emocionarà molt!