Visitem la Creu Roja

El passat divendres, el Consell d’Infants del curs 21-22, vam anar al local de la Creu Roja.

L’objectiu era fer un donatiu i a la vegada, que ens expliquessin quines tasques feien i aprendre sobre el voluntariat i la solidaritat.

El donatiu que féiem ve de lluny, del curs 2019-20. Si ho recordeu, aquell curs, abans de confinar-nos, l’alumnat de 6è va organitzar una carrera solidària on, amb les aportacions econòmiques de tothom, vam apadrinar molts animals en perill d’extinció. Uns dies després, vam rebre animals de peluix per tal d’agrair-nos el gest. Però, poc després, ens vam haver de confinar i els peluixos es van quedar sense poder anar a les classes. El curs següent no podíem compartir res, així que tampoc els vam poder gaudir. Passat el temps, el Consell d’Infants va decidir donar-los a nens i nenes que els puguessin necessitar més. Desgraciadament, va arribar la guerra d’Ucraïna i vam conemçar a veure la Creu Roja per l’escola. Així que vam pensar en fer-los-hi arribar.

El curs passat va acabar i no vam poder fer l’entrega, així que aquest primer trimestre hem anat al seu local i hem pogut entregar-los. Esperem que agradin molt a les persones que els rebin.

Cal dir que els membres de la Creu Roja que ens van rebre, la Montse, el Florenci i el Pepin, ens van explicar tot de tasques que fan per ajudar a la gent. Ens vam quedar parats de la feinada que fan. Tot ho fan per voluntat pròpia, donant el seu temps. Moltes gràcies per tant! Si algú de la comunitat educativa s’anima, necessiten mans perquè el poble té moltes necessitats.

Aquí teniu un petit vídeo de l’experiència.