Visió de centre

Aquesta setmana, el claustre de mestres de l’escola Abel Ferrater, hem pogut portar a terme la visió de centre.

Si ho recordeu, al mes de juny va ser l’aumnat qui va poder “somiar” l’escola que volia.

Aquesta vegada, ha estat el professorat qui, a través de diverses dinàmiques, hem pogut pensar quins valors volem que tingui l’alumnat de l’escola i què hi pot fer l’escola per promoure’ls.

A la sessió de la tarda, vam treballar al voltant de 4 temàtiques diferents. Vam parlar de l’avaluació, de les pràctiques educatives, de l’espai i el temps que ens servirien per organitzar-nos. Per acabar, ho vam posar en comú.

La setmana que ve us esperem FAMÍLIES. El dia 22 de novembre, a les 17h esperem la vostra participació en la visió de centre. La vostra opinió i reflexions que pugueu fer, ajuden a construir l’escola que volem!