TEATRE “EL BON DRAC DE LA SELVA”

L’alumnat de 3r va representar l’obra de teatre El bon drac de la Selva, una adaptació de la llegenda de Sant Jordi, de Jordi Cartañá. Durant el segon trimestre i part del tercer, els nens i nenes han estat preparant i assajant l’obra amb molta dedicació i entusiasme.

La representació va tenir lloc al castell del Paborde, un indret fantàstic que dona el toc medieval que tota obra de Sant Jordi necessita. Van poder gaudir de l’obra tot l’alumnat de l’escola Abel Ferrater i les famílies dels actors i actrius.

A continuació us deixem uns vídeos i unes imatges de com va anar la representació de l’obra de teatre El bon drac de la Selva. Per visualitzar-ho feu clic sobre la imatge.

Properament es podrà veure el vídeo editat de tota l’obra de teatre.