TARDA DE RACONS

Aquest divendres a la tarda, hem pogut treballar per racons, ja que hem pogut organitzar l’aula amb petits grups, dels quals cadascú ha realitzat diferents tasques de treball o de joc. Els racons que hem preparat són perquè l’alumnat pugui treballar amb autonomia, aprenent a compartir en equip, col·laborant, fomentant el diàleg, arribant acords i consensuant diferents punts de vista . A més, així  s’ha potenciat la iniciativa i el sentit de la responsabilitat. El mestre va controlant el temps i organització  dels espais perquè l’alumnat es senti còmode fent les diferents tasques proposades. Aquesta sessió  hem fet diferents racons com:  buscar objectes a l’aula, grafisme a partir del nom en lletra lligada, jugar en parelles a escriure famílies de paraules ( Planta, animal, menjar,…), pensar paraules que soni amb la lletra donada pel cub, joc d’orientació espacial i ajuda a progressar en l’adquisició i comprensió de les diverses qualitats topològiques: particions, posicions, relacions, direccions…, activitats de comptar cap endavant i cap endarrere, un altre espai han treballat la lògica amb els multi cubs de colors i  també han confegit paraules dels diferents elements del seguici festiu del nostre poble.

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!