Taller de ràdio

Aquest curs, com ja sabeu, hem iniciat els tallers a la comunitat dels grans. L’alumnat de 5è fa un taller de ràdio, entre d’altres.

Aquest passat divendres, vam anar a les instal·lacions de Canal Camp per gravar el programa que hem estat preparant durant aquest segon trimestre.

Us deixem amb u vídeo de la nostra fantàstica experiència i també amb l’àudio del programa.

La veritat és que tot el grup ha fet una gran feina i es nota. Felicitats nois i noies! Ho heu fet genial! 🙂

Clica per escoltar el programa:

Clica per veure el vídeo:

Amb el primer grup no ens va donar temps per poder anar a gravar, però mirarem la manera de poder fer-ho, segur!