SORTIDA PEL POBLE

A l’escola hem celebrat la setmana de la mobilitat sostenible. Els nens i les nenes de primer hem parlat a classe que és molt important el nostre granet de sorra a l’hora de no contaminar el nostre planeta.

Hem fet una sortida pel poble per aprendre que les distàncies són curtes i que val la pena anar a peu. Primerament hem anat al parc Baix Camp i allí hem esmorzat i jugat. A continuació hem anat al pavelló on hem fet fotos de les classes i finalment hem tornat a l’escola. Durant la nostra caminada hem anat observant els senyals de trànsit.

Hem passat un matí genial i hem après que caminant s’arriba aviat a tot arreu!

Aquí teniu imatges del nostre matí de passeig.