S’OBRE EL PARC DE L’ABEL FERRATER

Aquest curs 2023-24 s’ha obert per primera cop el parc de l’Abel a les hores del pati. Des del Consell d’Infants 2022-23 es va demanar si es podia obrir. Després de molt temps intentant fer realitat aquest desig, els nens i nenes de 4t, 5è i 6è el podran fer servir com esbarjo.

Per primera vegada es va obrir el 18 d’octubre de 2023. L’alumnat de la comunitat dels grans podrà anar-hi tots els dilluns i els dimecres, i si tot va bé potser més endavant s’obrirà més dies.

Aquesta ampliació del pati s’ha fet perquè l’alumnat  que no vol pilotes i prefereix un pati més tranquil pugui anar al parc de l’Abel per gaudir d’un entorn més natural, amb més ombra i més relaxant. Els nens i nenes se’ls veu contents, mireu les següents imatges.

Equip de redacció del taller de reporters de 4t – Marta, Freddie i Santi.