Setmana Europea de la Mobilitat

Com cada any, del 16 al 22 de setembre, se celebra la Setmana Europea de la Mobilitat.

Des de l’escola i amb col·laboració de l’Ajuntament, realitzarem diferents activitats amb l’alumnat. Destaquem les xerrades del personal de la Guàrdia Municipal pels alumnes 4t, 5è i 6è i, les sortides dels grups per gaudir del nostre poble i de la convivència amb els nostres companys i companyes. Una bona manera de conèixer-nos, crear un bon ambient d’aula i fer SALUT!

El dia 22 de setembre és el Dia sense Cotxes. Des d’Escoles Verdes us animem a venir a l’escola en un mitjà que no contamini en la mesura del possible.

Aprofitem per fer-vos coneixedores i coneixedors que l’escola s’ha adherit a la European Mobility Week. En aquest enllaç hi torbareu més informació.