Setmana de la mobilitat sostenible

La setmana passada des de l’escola vam celebrar la Setmana de la Mobilitat Sostenible. A totes les classes es va parlar del tema i de com millorar-ho en el present i en el futur. Durant la setmana es va fer un registre de com arriben els alumnes a l’escola, valorant si es de forma sostenible o no.

Algunes classes van fer més activitats relacionades amb la mobilitat. Els de Primer van fer el “metrominut” per les proximitats de la zona escolar i els grans de l’escola van participar en l’activitat que va proposar l’ajuntament fent una ruta sobre rodes.