Salvem vides!

Aquest curs, des de P3 fins a 6è, continuem el programa educatiu de ” Suport Vital Bàsic als centres educatius” que compta amb el suport i la coordinació del Departament d’Ensenyament i del Consell Català de Ressuscitació.

L’objectiu principal és que l’alumnat aprengui gradualment coneixements bàsics, teòrics i pràctics, adaptats a cada edat, per saber què cal fer i com podem actuar davant d’una situació d’emergència vital.

Les activitats que s’han realitzat estan dirigides pel professorat  de psicomotricitat i d’educació física del centre.

L’alumnat confinat també ha realitzat la feina i un kahoot des de casa.

Us deixem les fotos del treball fet pels alumnes en aquest enllaç: educació primària i  d’educació infantil.