QUINS NANOS MÉS EIXERITS!

Avui pel matí, els/les alumnes de sisè hem anat a l’antiga escola Gil Cristià on hem pogut conèixer part del seguici festiu de la Selva del Camp, els nanos.

Les coordinadores de La Polaina, ens han fet una explicació sobre l’origen dels nanos de la Selva del Camp. Ens han comentat que han estat restaurats en diverses ocasions. La darrera vegada que van ser restaurats va ser gràcies a l’aportació econòmica que va sorgir del pressupost participatiu.

Seguidament, ens han parlat del vestuari de cadascun dels sis nanos que surten al seguici de la Selva i ens han deixat provar-nos els capgrossos.

Ha estat un matí ben entretingut, fins i tot per als avis i àvies que assisteixen al centre de dia que està situat al Gil Cristià.

Si cliqueu damunt la imatge us portarà a l’àlbum