Quart va a la biblioteca i recull deixalles

Dimarts 4tB i dimecres 4tA, aquests són els dies en què l’alumnat de quart va anar a la Biblioteca Pública de la Selva del Camp. Un cop allí la Rosanna, encarregada de la biblioteca, ens va explicar com està organitzada, els diferents espais que hi ha i com estan ordenats els llibres. Al acabar els hi va proposar una activitat per grups en la qual van haver de rebuscar entre els llibres per resoldre enigmes molt interessants.

Al finalitzar l’activitat vam esmorzar a l’Hort d’Iglésies i vam agafar forces per l’activitat que vindria a continuació, res a veure ja amb la biblioteca. Tot seguit ens vam disposar a recollir deixalles del parc i del camí de tornada a l’escola. Aquesta iniciativa va sorgir de l’alumnat, després de visualitzar el programa de televisió InfoK i conèixer a la Lucía Pàmpols, una nena de Corbins que es dedica a recollir brossa de diferents espais naturals. En el seu canal d’Instagram @lulucleanplanet crida a la mobilització de petits i grans per preservar el medi natural amb quedades per netejar zones verdes i, al seu torn, comparteix contingut per conscienciar els seus 3.492 seguidors de la importància de no embrutar els espais naturals. La Lucía s’ha convertit en la Greta Thunberg catalana.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure més fotos d’aquell dia.