PREPARANT EL TEATRE MUSICAL ” IMAGINE A DRAGON”

Aquests dies l’alumnat de 4t ha pogut gaudir d’uns tallers de preparació pel teatre musical que farem el dia 11 i 12 de maig . El director musical, Albert Cid, ens ha fet una sessió de treball de veu i postura corporal del cos enfront les cançons que estem preparant pel musical. També hem treballat l’escenografia amb la Irene Benavent, professora de teatre i moviments escènics de l’escola municipal de música. A la primera part de la sessió, hem fet diferents exercicis de teatre, per treure’ns la por a escenificar un personatge i a perdre la vergonya. A la segona part, hem après les diferents coreografies de les cançons treballades a l’aula. Per això, el més important ha estat treballar l’escolta, el ritme, pensar amb els diferents gests, la coordinació de les coreografies i l’anticipació a les entrades i sortides a l’escenari. Han estat uns tallers molt enriquidors que hem gaudit aprenent molts aspectes musicals i teatrals que segur que ens ajudaran a la posada en escena del musical.

4T A 4T B