Pati Comunitat dels Petits

Aquests últims anys, des de l’escola, juntament amb l’AFA i l’Ajuntament, s’ha treballat per millorar els patis. La idea és que segueixin els jardins de la Llar d’Infants Municipal, crear diverses propostes de joc per potenciar la imaginació i creativitat de l’alumnat.

Gràcies a la inversió d’aquests tres agents, juntament amb l’empresa de menjador, Àgora Col·lectivitats, aquest curs escolar s’han pogut fer millores.

Al pati gran, s’han plantat 4 arbres autòctons, una alzina i tres roures. També s’han tret part dels pals que hi teníem els quals servien per posar-hi els tendalls a l’estiu.

També s’han plantat dues plantes enfiladisses i una estructura metàl·lica perquè s’hi puguin enremar. La idea és poder crear espais climàtics naturals.

Ara el pati es veu més ampli però hem de deixar temps per a què els arbres vagin creixent. També s’ha instal·lat rec automàtic.

Per últim, s’han plantat dos arbres més, un a cada espai davant les aules d’I3C i d’I4. Aquests arbres quan facin ombra, crearan espais molt agradables d’aprenentatge a l’aire lliure.

L’escola aprofita per agrair a l’AFA, a l’Ajuntament i a l’empresa Àgora la inversió feta.

QUÈ QUEDARÀ PER FER AL PATI DELS PETITS?

Al tornar de vacances de Setmana Santa, trobarem un gran sorral al pati gran. Una vegada instal·lat aquest sorral tan esperat, es donarà per acabada la 1a fase de millores de pati.