Novetats a la biblioteca!

Durant aquest mes, la biblioteca de l’escola ja funciona a ple rendiment. Per tal de seguir incentivant el gust per la lectura, hem iniciat la Bibliopati: una proposta molt ben valorada pels infants de l’escola, per donar l’oportunitat de llegir durant l’estona d’esbarjo. Gràcies a les aportacions recollides en el Consell d’Infants, la proposta s’ha fet extensiva als infants de 1r i 2n de Primària oferint revistes i còmics a les taules del pati.

Paral·lelament, s’estan adquirint nous llibres de temàtiques diferents destinats a totes les edats que, a mesura que avanci el curs, aniran arribant a l’escola. A partir d’aquesta setmana, els més petits de l’escola poden gaudir de més contes tradicionals com l’Aneguet lleig, Els tres porquets o En Patufet de l’Editorial Combel. Altres contes dels que disposem són: Vull un animalet, Contes enigmístics, per potenciar la imaginació i El gripau vermell, una faula escrita amb un to amable que ens parla del fet de ser diferent i de cridar l’atenció sense voler enmig dels altres.

Us convidem a venir a la biblioteca i a llegir-los!