Nou curs a la vista!

Benvingudes i benvinguts un any més a l’escola!

Després d’aquest estiu ben merescut, l’equip educatiu de l’escola ha rebut als nens i nenes amb moltes ganes i il·lusió.

Primer de tot, esperem que els més petits de l’escola, I3, s’estiguin adaptant bé.  També donem la benvinguda a totes les famílies que han començat a l’escola. Desitgem que l’estada al centre sigui plena de bones experiències.

Aquest curs l’iniciem amb algun nou espai que tot seguit us mostrem.

S’han fet millores al pati de les cuinetes i als espais entre les aules de I3 i I4, i les de I4 i les de I5 de la Comunitat de Petits, durant el curs passat i l’estiu.

Ha estat finançat per l’Ajuntament del aSelva del Camp, Àgora Col·lectivitats i l’AFA de l’escola. Aprofitem per donar-los les gràcies.

En els dos espais s’hi ha posat ombra provisional i s’han arreglat els desaigües. Ara quan plou no s’inunda.

S’han posat també diversos elements que permetin crear zones de joc i d’aprenentatge de manera que aprofitem més els racons que tenim.

A l’entrada de l’edifici també hi hem creat dos espais que esperem que siguin ben acollidors.

S’ha creat el racó de la calma, un espai on els alumnes que en algun moment no es troben bé, puguin seure mentre esperen que la seva família els vingui a buscar. També és un espai on poder reflexionar o simplement relaxar-nos si és que ens notem nerviosos.

Aquest espai és per les famílies o qualsevol altra persona que espera ser atesa.

Esperem poder seguir oferint experiències d’aprenentatge ben enriquidores per tots els alumnes.

Bon inici de curs a tothom!