Les nenes i nens de 4t finalistes dels mSchools Students Awards!

Per segon any consecutiu la quinta del 2010 ha sigut nombrada finalista del concurs mSchools Students Awards, en la modalitat Mobile History Map amb el projecte Els Gegants de Catalunya.

Una gran notícia d’uns nens i nenes que ja tenen l’experiència del curs passat, on van ser guanyadors del vot popular en un acte celebrat al recinte firal La Farga de l’Hospitalet de Llobregat. Aquest any però no es podrà celebrar de la mateixa manera que l’any passat, tot i això la cerimònia i lliurament de premis serà en línia el proper 17 de juny. Així que reserveu el dia! Us hi esperem!

A continuació podeu consultar els finalistes d’aquest any, podeu veure els seus projectes i també el de les nenes i nens de quart. Cliqueu a sobre de la imatge.