LA LLEGENDA DEL BON DRAC DE LA SELVA

El dijous 28 i divendres 29 de maig els nens i nenes de 3r han pogut donar a conèixer a tota l’escola i a les famílies de 3r el treball de teatre que porten preparant durant aquest trimestre: “La llegenda del bon Drac de la Selva”. Ha estat una versió adaptada als nostres temps i acompanyada de la música de Jordi Cartañá. L’hem dividida en set escenes distribuïdes per tot el castell i per on han pogut anar passant tot l’alumnat de l’escola i familiars de les actrius i actors.

Si voleu veure fotografies de les representacions podeu clicar en aquest enllaç.

Per veure el vídeo de tota l’obra completa podeu clicar aquí.

Esperem que gaudiu! 😃