HEM PLANTAT 2 TIPUS D’ENCIAMS!

Aquesta darrera setmana, els i les alumnes de 2n hem anat a l’hort a plantar enciams.

Primerament hem vist alguns vídeos a classe i hem parlat dels nombrosos beneficis que aporten els enciams al nostre cos. A continuació hem anat a l’hort i hem observat que al terra hi havia tela antigerminant per protegir contra males herbes. Hem retallat uns rectangles i dintre de cadascun d’ells hi hem posat dos enciams ben separadets. Els hem deixat ben regats!

També hem plantat enciams en torretes que tenim a la classe i així ens farem responsables del seu creixement i podrem fer una observació en qualsevol moment.

Que divertit fer de pagès a l’escola!!