FORMEM UN BON EQUIP

La nostra escola ha participat en un programa de prevenció de l’assetjament escolar promoguda per la Fundació Barça que ha reduït les víctimes de bullying i les de ciberbullying.

Aquest programa s’ha implementat al nostre curs de Primer de Primària a través de 3 sessions de tutoria, 3 d’Educació Física i 1 d’Educació Artística per curs.

En les activitats realitzades amb els nostres alumnes hem expressat i canalitzat les emocions,  hem afavorit l’empatia i hem promogut les relacions entre els nens i nenes.

Aquí us deixem unes imatges dels nostres alumnes treballant en les sessions del programa.