ENS DIVERTIM CONEIXENT LA BIBLIOTECA DEL POBLE

Durant el matí de la Castanyada que celebrem a l’escola, hem anat a conèixer una mica més la biblioteca Municipal de La Selva del Camp. En arribar ens esperava la Rossanna, la bibliotecària del centre, que molt amablement ens ha ensenyat moltes coses que podem fer en aquest espai de lectura que hi ha a l’Hort Iglesias.

Hem entrat a la biblioteca infantil i ens ha ensenyat l’aparador, que té  a l’entrada, de la temàtica sobre La Castanyada o El Halloween.

També la bibliotecària ens ha mostrat els diferents espais de la biblioteca: sector del còmic, de les revistes infantils ( Cavall Fort, La Cucafera, Namaska,… ), la secció del llibres de coneixement, la dels llibres de lectura i de les pel·lícules de vídeo.

Avui la Rosanna ens ha explicat un conte anomenat ” La carbassa de les ànimes”  i ens ha agradat molt i hem escoltat  molt entusiasmats. Per acabar la visita, hem pogut llegir llibres lliurement per la biblioteca.

Moltes Gràcies Rossanna per fer-nos gaudir dels llibres!