Els Pastorets

Aquest any, com ja és tradició, l’alumnat de 3r ha representat “Els Pastorets”, de Carles Mesa.

*Clica a la imatge per veure les fotografies.

Durant tot el trimestre, juntament amb l’EVA, la monitora de teatre, i la Marta, han estat practicant els diàleg i la posada en escena. La Jèssica i l’Arnau han ajudat a l’alumnat a fer els cartells, les entrades, els balls i a preparar el vestuari per a cada actor/actriu.

S’han fet tres passes, un pels grups A, un pels grups B i C i l’últim per a les famílies.

Aquest any hem tingut la sort que Canal Camp gravés tota l’obra sencera. La podeu veure clicant en aquesta imatge.

Ha estat tot un èxit! Enhorabona a tothom que ho ha fet possible!